Tävlingsplanering

Korta / Permalink / 0

Denna vecka blir det mest jogg och lösgörande pass samt uteritt på Kurtan, kanske lägger in något hopppass hemma med mindre hinder = lydnad.😏


På söndag åker jag till Vänsta och hoppar avd A 120 och 125👍🏻

Sen har jag fixat ledigt helgen efter på söndagen då det är tävlingar i Kumla!

Då ska jag hoppa 120 avd A samt distriktsmästerskap i 130 😍

Hoppas verkligen att mina 125/130 rundor kommer kännas lika bra som i lördags, för då kommer dom felfria ritterna snart med lite mer rutin på den höjden (både för mig och Kurtan🦄)

Ingen av oss har ridit så höga klasser innan!

Målet för resten av året är att iallafall sätta en nolla i 130, men två nollor hade också suttit fint för att vara färdigkvalad för 135 till nästa säsong 🙊😇

Hade varit skönt att sätta dom nu innan utomhussäsongen är slut, tror det blir svårare inomhus men ser fram emot den säsongen med😊

Vi får helt enkelt se, lägger iallafall ner hela min själ i träning för att vi ska lyckas!

Bästa Kurtan❤️❤️❤️

Till top